Kategorie      

Doprava a platba

Úvod Doprava a platba

Objednávku lze provést jako neregistrovaný zákazník nebo se můžete zaregistrovat. Registrovaný zákazník nemusí při opakované objednávce znovu zadávat údaje, má přehled o svých objednávkách a hodnoty nákupů se započítávají do věrnostního programu.

Minimální výše objednávky je 100 Kč.

 

Zboží můžete vyzvednout osobně nebo zvolit způsob dopravy v rámci ČR i na Slovensko dle vašich potřeb a preferencí. Lze si také nakoupit v naší prodejně/výdejně i bez předchozí objednávky.


DPD - kurýr, který vám doveze zásilku na danou adresu už další den od odeslání. Zásilka může vážit až 30 kg. U tohoto dopravce máme výhodnou cenu. U dobírky si můžete vybrat mezi doručením na firemní adresu (v pracovní době, bez upozornění) nebo na soukromou adresu (obdržíte přístup do aplikace DPD kurýr, kde si můžete změnit dobu doručení). Nedoručené zásilky jsou 7 dní uloženy v Pickupu.


Zásilkovna - vhodná pro balíčky do 5 kg, zásilku si vyzvezdete na vybrané pobočce Zásilkovny pomocí zaslaného hesla. Lze prodloužit uložení až na 21 dní. Zásilkovna zdražila nadrozměrné zásilky nad 5 kg, u těžích zásilek doporučujeme zvolit DPD.

Upozornění - v Z-Boxech a Alzaboxech nelze hradit dobírku, je nutné ji zaplatit přes aplikaci Zásilkovna před vyzvednutím. Z-BOX nemá displej - i otevření se provádí přes aplikaci.


PPL - kurýr vám doveze zásilku do druhého dne od odeslání na vámi zadanou adresu. V případě nedoručení zásilku zanechá na PPL Parcelshopu po dobu 7 dní.


 

 

Ceny za poštovné a balné (platí pouze pro ČR) :

  

Platba předem na účet do 30 kg doprava přes DPD 109 Kč
Dobírka do 30 kg doprava přes DPD 130 Kč

V hotovosti nebo platební kartou na místě

nebo předem na účet

osobní odběr ve Zlíně-Mladcové   zdarma

Platba předem na účet

do 5 kg

doprava na pobočku Zásilkovny 79 Kč

Dobírka

do 5 kg

doprava na pobočku Zásilkovny 99 Kč

Platba předem na účet

do 10 kg

doprava na pobočku Zásilkovny 170 Kč

Dobírka

do 10 kg

doprava na pobočku Zásilkovny 185 Kč

Platba předem na účet

do 10 kg

doprava přes PPL 109 Kč

Platba předem na účet

do 20 kg

doprava přes PPL 130 Kč

Dobírka

do 10 kg

doprava přes PPL 129 Kč

Dobírka

do 20 kg

doprava přes PPL 150 Kč

 

 

Při objednávce nad 3000 Kč při platbě kartou nebo převodem na účet je poštovné zdarma. Při platbě předem platí i pro objednávky ze Slovenska s doručením na výdejní místo Zásilkovňa.sk.


 

Odesílání zásilek na Slovensko :

  

Platba předem na účet do 5 kg doprava na pobočku Zásilkovňa.sk 95 Kč
Dobírka do 5 kg platba na pobočce Zásilkovňa.sk  110 Kč
Platba předem na účet  do 10 kg doprava na pobočku Zásilkovňa.sk 170 Kč
Dobírka  do 10 kg platba na pobočce Zásilkovňa.sk  180 Kč
Platba předem na účet do 10 kg

doprava přes PPL

155 Kč
Platba předem na účet nad 10 kg

doprava přes PPL

160 Kč

Dobírka

do 10 kg

doprava přes PPL

175 Kč

Dobírka

nad 10 kg

doprava přes PPL

180 Kč


E-shop pracuje a fakturuje pouze v CZK. Přepočtená cena v eurech se může u dobírky na slovenské Zásilkovně lišit, protože Zásilkovna používá vlastní konverzi cen. Pokud chcete mít jístotu ceny v eurech, doporučujeme platbu předem (podle zaslaného potvrzovacího e-mailu).


Vytvořením objednávky jste s námi uzavřeli kupní smlouvu. Nepřevzetí zboží na dobírku neznamená vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. Odstoupení od smlouvy musí být písemné, jinak budeme požadovat uhrazení nákladů na dopravu.


Vrácení zakoupeného zboží:


Zakoupené zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dní. Zboží musí být úplné, bez viditelných známek použití, v originálním obalu a zasíláte jej na vlastní náklady. Zboží vrácené na dobírku nebude přijato. Je také potřebné písemně uvést, že se jedná o vrácení zboží ve lhůtě 14 dní a číslo účtu, na který máme zaslat peníze. Vrácená částka může být adekvátně ponížena v případě, že zboží zašlete poškozené nebo nekompletní.  Poštovné Vám bude vráceno ve výši minimálního poštovného (bez dobírkovného).


Reklamace :


V případě závady lze zboží reklamovat. Na vyřízení reklamace máme 30 dní, ale snažíme se reklamace vyřídit obratem.

Reklamované zboží zašlete na naši adresu Ceteris s.r.o., Mladcová 276, Zlín 760 01.

Nelze reklamovat lehké poškození pastelek při doručení (ulomené špičky) nebo lámavost několika kusů. Doporučujeme zásilku překontrolovat již při doručení, velké poškození způsobené převozem se reklamuje u dopravce.


Zboží pro reklamaci i vrácení můžete také zaslat na námi provozovanou výdejnu Zásilkovny - vyberte pobočku 4549, CETERIS s.r.o. – e-shop Sbohemnudo.cz, U Hřiště 276, Zlín. U reklamace nás první kontaktujte, zašleme vám kód pro odeslání.


Skladová dostupnost zboží:


skladem - máme fyzicky přímo u nás na skladě a můžeme hned odeslat


2-3 dny, do 14 dní apod.- zboží je nutné objednat u dodavatele


na objednávku - pouze na závaznou objednávku, datum dodání vám zašleme (jedná se většinou o dražší položky)


na dotaz - zboží je akutálně vyprodané. Pokud v textu u zboží není uveřejněno datum dodání, je potřeba se informovat e-mailem nebo telefonicky nebo si nastavte Hlídacího psa. Zboží, které si sami dovážíme může být znovu dostupné až za několik měsíců. Ostatní většinou doskladníme do 14 dní od vyprodání. Můžeme také čekat na dostupnost u dodavatele.


na cestě - zboží očekáváme v nejbližších dnech


Najdete nás:

Způsoby dopravy:

Doprava přes Zásilkovnu

Doprava přes DPD

PPL logo

Copyright 2016 - 2024 © SbohemNudo.cz